Nižšie si Vám dovoľujeme priniesť niekoľko Vaších otázok a odpovedí, s ktorými sa stretávame. 

 

Kedy môžem požiadať o certifikáciu ak však e-shop ešte nemám spustený? 

O certifikáciu môžete požiadať aj pred spustením e-shopu. Nestanovujeme žiaden minimálny čas ako dlho musí byť e-shop v prevádzke. Nakoľko veľmi veľa klientov má záujem o obchodné a reklamačné podmienky pred spustením e-shopu (aby pri oficiálnom spustení e-shopu mali už obchodné a reklamačné podmienky) a až následnú certifikáciu e-shopu, žiadosť o certifikáciu môžete podať aj pred jeho spustením. Následne získate po úhrade certifikácie prístup do klientskej zóny, v ktorej nájdete pripravené vzorové obchodné a reklamačné podmienky. Po spustení e-shopu nás len budete kontaktovať e-mailom, aby sme začali certifikáciu (a teda kompletnú kontrolu e-shopu). 

 

Je stanovená lehota, do ktorej musím spustiť e-shop po podaní žiadosti o certifikáciu? 

Nie, nemáme stanovnú žiadnu lehotu. Teda ak nás požiadate o certifikáciu do pár dní alebo niekoľkých mesiacov, vašu žiadosť vybavíme bez ohľadu na skutočnosť aká dlhá doba prešla od podania žiadosti o certifikáciu. 

 

Rušíte zaplatené žiadosti o certifikáciu? 

Nie, tieto žiadosti nerušíme. Prevádzkovateľovi oznámime, že jeho žiadosť sme len uložili s odôvodnením (vždy je to z dôvodu, že prevádzkovateľ nezapracoval návrhy zmien v podmienkach ako sme mu navrhovali), a čakáme na jeho odpoveď, že nedostatky boli opravené. Následne potom začneme certifikovať e-shop, samozrejme bez akýkoľvek doplatkov. Počas uloženia žiadosti o certifikáciu nám však nebežia lehoty na vybavenie certifikácie. Ale ako je uvedené vyššie, v tomto čase môže prevádzkovateľ zapracovať navrhované úpravy z výsledku certifikácie. 

 

Získa každý e-shop certifikát? 

Každý e-shop získa certifikát po splnení Pravidiel certifikácie. Našou úlohou je okrem iného aj navrhúť úpravy, ktoré sú s platnou legislatívou. Po zapracovaní všetkých návrhov, nič nebráni tomu, aby certifikát bol udelený. 

 

Prevádzkujem niekoľko e-shopov, je možné dohodnúť nejakú zľavu v prípade záujmu o certifikácie všetkých e-shopov?

Samozrejme, ak sa rozhodnete pre certifikáciu viacerých internetových obchodov, vieme Vám poskytnúť zľavu z bežných cien. Podmienkou je, že počet certifikovaných e-shopov musí byť minimálne 3. V takom prípade Vám odporúčame nás kontaktovať e-mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. za účelom dohodnutia výšky zľavy. 

 

Kedy získam vzorové podmienky a príručku k spracúvaniu osobných údajov? 

Prístup do klientskej sekcie získate po spárovani platby za certifikáciu. Prístupové údaje Vám boli zaslané v deň ked sme Vám zároveň zaslali i informácie k potvrdeniu žiadosti o certifikáciu. V klientskej sekcii sú dostupné na stiahnutie vzorové obchodné podmienky a reklamačné podmienky, príručka na spracúvanie osobných údajov v e-shope s predpripravenými oznámeniami na úrad a ostatné dokumenty pre klientov nakupujbezpecne.sk. Ak by ste požadovali o rýchlejšie sprístupnenie alebo by ste mali problém s prihlásením, odporúčame Vám aby ste nás kontaktovali telefonicky na t.č. 0908 / 801 847. 

Telefónny kontakt0944 111 530
KomunikáciaE-mail / online / telefón
PôsobenieNa celom území SR